יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

סטיית תקן, או שיעור בסטטיסטיקה למתחילים....

טוב, אז זה ככה...
בחצי שנה שאני כותב את הבלוג הזה, קיבלתי תגובות מכ-25 אנשים שונים...

רוב התגובות היו מזדהות מאוד, נעימות מאוד ומעודדות. בעקבותיהן הגעתי למסקנה מפתיעה. אני לא פסיכי. הדברים שעוברים לי בראש ומוצאים עצמם מחוץ לו דרך המקלדת ואל האינטרנט נמצאים גם בראשם של אנשים אחרים במצבי...

אבל... האסימון שנפל לי היום,  איך מאותם 25 אנשים שונים אין אף תגובה אחת מגבר? עברתי על כל המיילים, גם על אלו החד פעמיים.... ואין אף תגובה מגבר. ושלא תבינו אותי לא נכון... זו לא תלונה... אבל זה מעורר מחשבה לא?
האם מה שאני כותב מדבר רק לנשים? האם גם לגברים אבל מטבענו אנחנו לא יוצרים קשרים כאלו על בסיס מצוקות או סיטואציות לא הגיוניות בעליל? האם עצם זה שאני כותב את הבלוג זה מוזר? או שאולי פחות גברים נמצאים במצבי מנשים, כפי שתחושת הבטן שלי אומרת לי.... אז הלכתי ובדקתי....

ואכן כך... במדינת ישראל, על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.... יש בסה"כ כ-1500 אבות אלמנים, בגילאי 35-54, עם ילדים מתחת לגיל 17, לעומת 8,300 נשים... אז תחושת הבטן שלי נכונה, למרות שגם על פי היחס הזה (של אלמן 1 ל-6.5 אלמנות) הייתי צריך לקבל תגובה מכמה וכמה גברים...

בכל אופן, למרות סטיית התקן הזו... אני שמח לכתוב פה...ובאמת שזה לא מזיז לי הרכב המינים של קוראי... בטח עובר לכם בראש, שאם זה היה הפוך ורק הייתי מקבל תגובות מגברים, אז הייתי הרבה יותר מוטרד. אתם צודקים!

צ'או....
האלמן הטרי....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה