יום שני, 2 בספטמבר 2013

שנה טובה לך אבא... שנה טובה לך אמא?


ראש השנה מתקרב וכמו בכל שנה אני מתחיל לקבל טלפונים של שנה טובה... השיחה מתנהלת יפה, עד שמגיעים לקראת סופה, לשלב האיחולים. בשלב זה מורגשת לה  מבוכה קלה...מה מאחלים לאדם שעברה עליו שנה לא טובה בלשון המעטה?

אז חשבתי לשתף קצת מה עובר לי בראש כשאני שומע ברכות שכל אחד רגיל לקבל.... 
  • שתהיה שנה טובה - הרי לא משנה מה יהיה, יותר גרוע לא יכול להיות (למרות הנסיון המר אני דבק במחשבה הזו).... 
  • שתזכה להגשים את כל משאלותיך - אני חושב שהברכה המתאימה ביותר בנוגע למשאלות זה שאמצא משאלות חדשות, הקודמות נקברו יחד עם אהובתי... 
  • הרבה בריאות - אחרי שבעבר איחלו לנו בריאות והחלמה מהסרטן, והסרטן איננו, כמו גם אשתי... איחולי בריאות נראים לי לא רלוונטים, מה הכוונה? שלא אהיה מצונן? שלא אדבק בכינים? או שחלילה לא אחלה גם אני בסרטן...
  • בשורות טובות - המשיח יגיע? תחיית המתים? 
  • שנה פוריה - להיכנס להריון כבר לא נוכל, אז לפחות שהעצים בחצר יתנו פירות...
  • שנת אהבה - בדרך כלל כשמאחלים את זה מתכוונים לאהבה בין בני ובנות זוג... אני משאיר את זה פתוח כי האהבה שלי נתונה לה בלבד...
אעצור כאן כי עוד בטעות תחשבו שאני ציני וממורמר... ואני הרי שמח ומאושר לא?... ובגלל שאני כזה, אסיים את הפוסט הזה באיחולים (שמחים), שאני מאחל לעצמי (בשמחה) לשנה החדשה:
שאמצא את דרך אמת חדשה,  שאצליח להגשים לא רק את משאלותי אלא גם חלק מהמשאלות שלה (קשורות בעיקר לילדים), שאדע לקבל החלטות נכונות בנוגע אלי ולילדי, שהשמחה תבוא לי יותר בקלות ובלי רגשות אשם, שהזיכרון מאהובתי לא ידהה, כמו גם האהבה שלי ושל הילדים אליה, והכי חשוב, שאצליח לחיות בהתאם לתובנות הרבות שצברתי בשנתיים האחרונות... 

שנה טובה!
מהאלמן הטרי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה