יום שבת, 6 ביולי 2013

הזוגיות הבאה... WTF?

מוזר. איך ניתן לחשוב על זוגיות אחרת כשההוויה שלך מלאה במישהי שאתה אוהב? למה זה בכלל רלוונטי? הרי הרגע כתבתי שאני אוהב אותה לא? אבל היא לא פה... ואני עדיין חי (לפחות בפעם האחרונה שבדקתי). מה בכלל יש לאישה אחרת לחפש אצלי? הרי אני חבילה מסובכת מאוד. אלמן טרי+4 ילדים שעברו משבר קשה ועדיין מתמודדים (כמוני ואף יותר טוב ממני).

נכון, יש לי הרבה מה לתת, אבל אין לי פניוּת לתת את זה. הרי מה שמעסיק  אותי רוב הזמן זה הילדים... איך אני מסייע להם להמשיך את החיים בצורה כמה שיותר פשוטה, ללא זעזועים נוספים, וללא סיבוכים מיותרים. ואשה נוספת שנכנסת לחיים בעיני זה סיבוך.

מצד שני, בכנות, חסר לי. חסרה אינטימיות על כל רבדיה. היכולת להחשף בפני מישהי לא רק במסכה שאני עוטה על פני ביום יום אלא גם בלעדיה. יש מסכה כזו. המסכה הזו עוזרת לי להתמודד דווקא עם הסביבה התומכת, זו שצריכה לדעת שאני בסדר.

בעיני אינטימיות זו היכולת להחשף בפני מישהי בצורה הכי אמיתית. עם כל קשת הרגשות והמחשבות. אינטימיות זה גם בהיבט הפיזי... להנות ממנעמי הגוף בצורה פתוחה, מתוך קרבה ורצון לא פחוּת משלי בהנאת בת הזוג....

איך אפשר ליצור אינטימיות כזו בלי זוגיות? האם יש סתירה בזה שאני רוצה אינטימיות כזו אבל ממש לא מעוניין בזוגיות חדשה? אין לי מושג. נשמע לי מסובך. ובכלל, להיכנס למיטה עם מישהי אחרת? באיזה שהוא אופן אני כמו נער צעיר שחושש מהפעם הראשונה... אז אשאיר את זה כרגע בגדר פנטזיה, אולי יום אחד אתקל במישהי שרוצה בדיוק כמוני.

לרגע שכחתי שהמחשבות האלה לא נשארות בראשי אלא יפורסמו עוד דקות מעטות... אבל הגדרתי לעצמי שבלי צנזורה, אז כך יהיה.

לילה טוב,
האלמן הטרי

דרך אגב אני ממש מצטמרר מהמונח "פרק ב".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה