יום שבת, 1 ביוני 2013

חשיבה חיובית (אפשרי בכלל?)

עד שהיא נפטרה הייתי עסוק מאוד בקריירה.... אמנם היינו זוג "מאושר", אבל רק כמה שאפשר להיות מאושר במדינה הזו. הרי לא היו לנו חיים אידיאלים בהיבט של אבא שמגיע בשעות נורמליות מהעבודה, ולא שהרווחתי טונה של כסף כמו הטונה מאמץ שהשקעתי בקריירה... אבל הזמן שכן היינו ביחד גם בזוג וגם עם הארבעה היה זמן יקר מפז. אז אם מנסים לחשוב חיובית (וזה דורש מאמץ).... הספקנו המון: התחתנו, טיילנו, בנינו בית, הולדנו ילדים, רכשנו השכלה גבוהה תוך כדי. האמת שהרגשנו כאילו גדלנו ביחד... למרות שהכרנו הרבה אחרי הצבא.
אז ממשיכים בחשיבה החיובית.... עם מה נשארתי: עם הילדים המקסימים שלנו. האמת (ואני אובייקטיבי) הם באמת מקסימים. כל אחד יחיד ומיוחד וגורם שמחה רבה לי ולסובבים... עכשיו כתבתי משפט שכלל את המילה שמחה... אדם "נורמלי" לא היה כותב את השורה הבאה.... השמחה שלי כרגע מסוייגת.... תמיד יש גם בשמחה את תחושת ההחמצה. איך היא לא פה לראות...
אז החיים נעצרו מלכת.... אבל יש בזה גם משהו טוב.... יש פה הזדמנות שניה... ואני מתייחס להיבט התעסוקתי. במקצוע שלי אני נדרש לשעות  עבודה רבות וגם משונות (עובד עם חו"ל הרבה). מאז המחלה עצרתי הכל, לא מזמן סיימתי פורמלית במקום העבודה וכעת אני נדרש לחשיבה מחודשת איך אני מגדל 4 ילדים לבד וגם מצליח לפרנס.... אז זו ההזדמנות... אני מנסה לחשוב כיצד אני רותם את מה שאני יודע ובונה לעצמי מסלול תעסוקתי שיאפשר לי מלבד פרנסה גם הגשמה והנאה....למצוא את הדבר הזה יקח לי זמן... אני חושב וחושב ומעלה כל מיני רעיונות, אבל הרבה מהם בסדר ולא יותר... אין את ההתאהבות, אין תשוקה... אבל זה פוסט על חשיבה חיובית... אז אני מניח שזה עניין של זמן.....

זהו....
לילה טוב...

האלמן הטרי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה